Обмін та повернення

1. Повернення або обмін товару належної якості

Згідно з діючим Законом України "Про захист прав споживачів", товари належної якості можна обміняти або повернути протягом 14 днів після отримання якщо:

  • товар не був використаний;  
  • збережено товарний вигляд і споживчі властивості товару;  
  • збережено всі пломби, ярлики та цілісність упаковки;  
  • збережено розрахунковий документ, чек, товарна накладна (у разі наявності - гарантійний талон), який був виданий разом з товаром.

Для здійснення обміну або повернення товару, придбаного в інтернет-магазині lux-textile.com.ua, зв'яжіться з нами 

за телефонами 097-037-71-33, 099-247-08-40 або надішліть листа на електронну пошту info@lux-textile.com.ua

Для повернення (обміну) товару належної якості, Покупцеві необхідно написати заяву, яка буде містити наступну інформацію:

ПІБ та контактні дані, а також інформацію про товар (назва, вартість, дата покупки) та чіткий опис недоліків або причини повернення (обміну).

До заяви додайте розрахунковий документ (наприклад, чек або квитанцію), що підтверджує покупку. Повернути або обміняти товар слід у оригінальній або аналогічній упаковці, разом з написаною заявою та документами, що підтверджують покупку.

Відправте товар із документами транспортною компанією "Нова Пошта" за адресою, яку надасть менеджер магазину. Обов'язково надішліть менеджеру номер товарно-транспортної накладної після відправки товару для своєчасного отримання складом.

Оплачує доставку товару належної якості покупець у відділення Нової пошти.


2. Повернення та обмін товару неналежної якості

Якщо виникли істотні недоліки з товаром, з вини виробника або продавця, у Вас є право обрати одну з таких можливостей:

  • Повернути товар і отримати повернення повної вартості на картку 
  • Замінити товар на такий самий або аналогічний товар, який є в наявності у нашому магазині.

Згідно з пунктом 12 статті 1 Закону України "Про захист прав споживачів", істотний недолік означає недолік, який перешкоджає або робить неможливим використання товару згідно його призначення, і який виник з вини виробника (продавця, виконавця). Крім того, після спроб його усунення, недолік знову проявляється з причин, незалежних від споживача, і він має хоча б одну з таких ознак:

  • Його взагалі неможливо усунути;
  • Усунення його потребує більше ніж чотирнадцять календарних днів;
  • Він робить товар значно відмінним від умов, передбачених у договорі.

Для того, щоб повернути гроші за товар або обмін, вам необхідно виконати такі умови:

  • Підтвердження істотних недоліків товару за допомогою детальних фото або експертизи сервісного центру.
  • Гарантійний строк товару ще не минув.
  • Збереження гарантійного талону та документа, що підтверджує оплату.

Тому, якщо ви виявили істотну проблему з товаром неналежної якості і виконуєте усі вищезазначені умови, вам потрібно звернутися до нашого інтернет-магазину:

зателефонувати 097-037-71-33, 099-247-08-40 або надіслати листа на електронну пошту info@lux-textile.com.ua

Покупцеві необхідно написати заяву, яка буде містити наступну інформацію:

ПІБ та контактні дані, а також інформацію про товар (назва, вартість, дата покупки) та чіткий опис недоліків або причини повернення (обміну).

До заяви додайте розрахунковий документ (наприклад, чек або квитанцію), що підтверджує покупку. Повернути або обміняти товар слід у оригінальній або аналогічній упаковці, разом з написаною заявою та документами, що підтверджують покупку.

Відправте товар із документами транспортною компанією "Нова Пошта" за адресою, яку надасть менеджер магазину. Обов'язково надішліть менеджеру номер товарно-транспортної накладної після відправки товару для своєчасного отримання складом.

Якщо проблеми з товаром виникли через порушення Вами правил його використання або зберігання, то обмін або повернення не будуть здійснені.

Витрати, пов'язані з транспортуванням товарів неналежної якості при поверненні або обміні, компенсуються інтернет-магазином "Люкс Текстиль".

-

При відправленні товару транспортною компанією, важливо не вказувати "накладений платіж" як спосіб оплати.

-

 Терміни повернення коштів

Провести повернення грошових коштів або обмін товару ми зможемо протягом 1-2 робочих днів і не пізніше 7-ми робочих днів з моменту отримання нами та огляду товару на нашому складі..

-

З метою уникнення непорозумінь, рекомендується завжди оглядати товар під час отримання. Якщо ви виявите невідповідності у зовнішньому вигляді, розмірі, кольорі або будь-які інші недоліки, або якщо товар не відповідає вашому замовленню, рекомендується повернути товар кур'єру або відмовитися від його отримання в поштовому відділенні. У разі відмови від отримання товару покупець не несе витрати на доставку, але просимо уважно відноситись до вибору товару, так як у цьому випадку витрати бере на себе магазин. Важливо зазначити, що якщо ви не перевірите товар під час отримання, ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій на вашу користь.

-

Інтернет-магазин застосовує законні положення, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", і може відмовити споживачеві у проведенні обміну або поверненні товару, у таких випадках:

  • Пройшло понад 14 днів з дати придбання, і товар не має суттєвих дефектів.
  • Передача товару відбулася менше ніж 14 днів тому, але товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні.
  • Товар має механічні пошкодження, упаковка пошкоджена, під час експертизи виявлено, що дефекти товару виникли з вини покупця, присутні ознаки стороннього втручання (розпакування, спроба ремонту) та інше.
  • Товар належить до категорії товарів, які згідно закону "Про захист прав споживачів" не підлягають поверненню та обміну (Подушки, постільна білизна, пледи, матраци, ковдри, інші постільні речі).

При поверненні (обміні) товару, який був придбаний у комплекті за спеціальною ціною (знижкою на комплект), повернення (обмін) здійснюється на весь комплект товару.